Com cada any, comença el període per a inscriure's com a soci de l'AMPA per al proper curs 2019/2020. D'aquesta forma col.laborareu en les diverses iniciatives que durem a terme, els vostres xiquets i xiquetes podran participar en les extraescolars que organitzem i tindreu descompte en les escoles que oferirem en els períodes vacacionals.

Teniu el formulari online amb més informació ací:

Formulari Online

I per si no podeu o no voleu fer-ho online ací està la versió per a imprimir:

Formulari

Feu-vos socis!

---------------------------------------------------------

Como cada año empezamos el periodo para inscribirse como socio de la AMPA para el próximo curso 2019/2020. De esta forma colaboraréis en las distintas iniciativas que desarrollemos, vuestros niños y niñas podrán participar en las actividades extraescolares que organizamos y tendréis descuentos en las escuelas que ofrecemos durante los periodos vacacionales.

Tenéis el formulario online con más información aquí:

Formulario Online

Y por si no podéis o no queréis hacerlo online aquí está la versión para imprimir:

¡Haceros socios!